Пациенттерді ішкі бақылау

Емделушілерді қолдау қызметі
«Елдің күші -халықтың денсаулығында»

 

КМК «Абай ауданының орталық аудандық ауруханасыңда» Қазақстан Республикасының «Халықтың денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі» бойынша Кодекстің 58 бабына сәйкес ішкі бақылау мен емделуішілерді қолдау қызметі құрылды.

Ішкі бақылау мен емделушілерді қолдау қызметінің функциясына медициналық қызмет көрсетуге байланысты анықталған деректер жатады.

Егер де сіз:

-корсетілген медициналық көмектін сапасына қанағаттанбасаңыз

-медициналық қызметкердің дөрекі қылықтарына тап болсаңыз

-кепілді тегің медициналық көмектің көлемі аясында көрсетілген медициналық қызметке байланысты медициналық қызметкердің тұргысынан ақшалай қаражат талап етілсе

-басқа да, ягни көрсетілген медициналық көмектің сапасы мен тәртібіне байланысты мәселелерге тап болсаңыз

Сіздің талабыңыз комиссия мүшелерінің отырысында қаралады.

Өз ыңгайыңызга қарай аты-жоніңіз бен мекен-жайыңыз туралы мәліметтерді жазбаша турде медициналық  ұйымның кіре берісіндегі арнайы жәшікте немесе КМК «Абай ауданының ОАА» сайтына жолдауыңызга болады: <zrb_topar@mail.ru>

Емделуішілерді қолдау қызметі сіздің өтінішінізді қысқа мерзімде бес күнтізбелік күннен кешіктірмей қарастырып, нәтижесі бойынша мәліметті ала аласыз.

ТЕЛЕФОН АРҚЫЛЫ  7 90 06


Емделушілерді қолдау қызметіне:
№113 кабинетке келуіңізге болады

КРУГЛОСУТОЧНЫЙ ТЕЛЕФОН: 8(771)-096-81-26, 8(775)-521-00-25

2
Сұрақ қою

  Подписаться  
новее старее
Уведомление о

Добрый день.Хотела бы написать жалобу на врача лучевой диагности(рентгенолог) Ким.Е.Г. 28.07.21 оплатили рентген, отсидели очередь и перед носом получили отказ в оказании услуги.Ссылаясь на то,что бы мы пришли после обеда.Хотя время было 10:30 и рабочий день только начался.Елена Г обвинила мужа в том,что он пришёл самовольно,не записавшись,при этом повышая голос.
Услугу оплатили для того,что бы в срочном порядке пройти обследование,но пройдя всех специалистов на последнем рентгене все и остановилось! «Благодаря» Ким.Е.Г пришлось делать возврат средств и ехать в другую клинику.
Прошу принять меры,и попросить сотрудников впредь уважительнее относиться к пациентам!Спасибо.

Добрый день, ваше обращение было рассмотрено. С врачом Ким Е.Г. проведена беседа с вынесением замечания в личное дело.